تصمیم درباره بسته بندی
|
4 برگ
|
صنعت بسته بندی و هنر بسته بندی
|
5 برگ
|
بررسی استرس شغلی در کارکنان شناورهای بند نوشهر
|
6 برگ
|
لزوم اجرای استانداردهای ایزو در مدیریت پسماند
|
8 برگ
|
تبیین ویژگی های یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری
|
7 برگ
|
مدیریت استراتژیک و منابع انسانی
|
13 برگ
|
هزینه یابی کیفیت COQ
|
11 برگ
|
ارائه یک مدل برنامه ریزی ریاضی برای بهبود اثر بخشی TPM
|
15 برگ
|
هزینه یابی بر مبنای فعالیت
|
10 برگ
|
بررسی موانع و عوامل اصلی پیشروی توسعه بانکداری الکترونیک در ایران
|
14 برگ
|
بسته بندی ، آخرین ترفند بازاریابی
|
6 برگ
|
تکنولوژی پایش وضعیت و مهندسی تشخیص عیب ، نیاز صنایع کشور
|
8 برگ
|
نتایج تحقیقات درباره کاربرد سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری و تعمیرات / مدیریت دارایی
|
9 برگ
|
بررسی وضعیت ارایه خدمات عمومی و بهینه سازی آن از دیدگاه شهروندان
|
103برگ
|
بررسی تاثیر سبک رهبری بر میزان کارآفرینی کارکنان
|
100برگ
|
بهبود مستمر فرآیند CPI
|
14 برگ
|
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش
|
16 برگ
|
بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش ( شرکت زیراکس )
|
19 برگ
|
تعیین پارامترهای بحرانی در افزایش رضایت مندی مشتریان
|
8 برگ
|
نقش مدیریت راهبردی در اجرای سیستم ERP
|
31 برگ
|
پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی ، پیامدها و تاثیر آن بر تولید داخلی
|
17 برگ
|
فرم اطلاعات بازیافت بسته بندی
|
9 برگ
|
مدیریت اطلاعات شرکت Enterprise Information Management استراتژی ، عملکردهای برتر و تکنولوژی های راهبری موفقیت
|
11 برگ
|
بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات دهی الکترونیکی شرکت قطارهای مسافری رجا
|
160برگ
|
بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثر بخشی سازمان در شهرداری
|
105برگ
|
درس شیوه ارایه مطالب علمی
|
85 برگ
|
رویکردی برای به کارگیری مناسب هزینه یابی بر مبنای فعالیت ABC در شرکت های کوچک
|
10 برگ
|
سیستم های یکپارچه مدیریت IMS
|
11 برگ
|
شناسایی موانع و راهکارهای بکارگیری تجارت الکترونیکی
|
27 برگ
|
مدل ارزیابی مدیریت عملکرد پروژه های تحقیق و توسعه R&D
|
12 برگ
|
بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات دهی الکترونیکی شرکت قطارهای مسافربری
|
24 برگ
|
رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی
|
22 برگ
|
مروری بر مدل های برنامه ریزی استراتژیک
|
15 برگ
|
مدیریت بهره وری
|
18 برگ
|
کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمان
|
17 برگ
|
رابطه مهارت های ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی
|
20 برگ
|
بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات د هی الکترونیکی شرکت قطارهای مسافربری
|
26 برگ
|
مقایسه شیوه های بازاریابی ورزش دانشگاهی کشورهای ایران و ترکیه
|
15 برگ
|
مدیریت کیفیت جامع TQM ، نتیجه گرایی ، اخلاق سازمانی
|
22 برگ
|
مدیریت علوی
|
42 برگ
|
مدیریت ریسک عملیاتی دستگاه های خودپرداز
|
19 برگ
|
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی
|
29 برگ
|
سیستم ها و فنون اطلاعات مدیریت استراتژیک و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری
|
19 برگ
|
بررسی رابطه جو سازمانی و خلاقیت کارکنان شرکت کابل خودرو
|
75 برگ
|
طراحی مدل تعیین عیوب بحرانی محصول با بهره گیری از تکنیک های PARETO - ISHIKAWA و QFD , FMEA
|
17 برگ
|
6 سیگما گزاره نوین مدیریت کیفیت
|
10 برگ
|
بررسی رابطه میزان رضایت مندی مشتریان با مشتری مداری کارکنان
|
120برگ
|
بررسی رابطه میزان رضایت مندی مشتریان با مشتری مداری کارکنان بر اساس بهره گیری از مدل مدیریت کیفیت فراگیر TQM
|
140برگ
|
شناسایی موانع توسعه سیستم های اطلاعاتی جغرافیایی GIS در حوزه خدمات شهری و ارائه راهکارهای اجرائی
|
171برگ
|
بررسی چگونگی اجرا و میزان رضایت مندی شهروندان و مسئولین شهر از اجرای طرح کارت پارک
|
106برگ
|
بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران ، بررسی عوامل موثر و آسیب شناسی
|
34 برگ
|
خلاصه کتاب پنجمین فرمان ، خلق سازمان یادگیرنده ( پیتر سنگه )
|
41 برگ
|
مدیریت کیفیت جامع TQM
|
85 برگ
|
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران
|
22 برگ
|
اندازه گیری ارزش
|
14 برگ
|
مدیریت استراتزیک منابع انسانی
|
36 برگ
|
گذری بر شش سیگما
|
35 برگ
|
خلاصه کتاب راه های ساده برای مدیریت کارمندان
|
11 برگ
|
بررسی رابطه بین جو سازمانی و خلاقیت کارکنان
|
71 برگ
|
نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری
|
28 برگ
|
بهره وری
|
22 برگ
|
سیستم های اطلاعات بیمارستانی Hospital Information System
|
24 برگ
|
مدل انتخاب روش اجرایی پروژه با رویکرد روش AHP
|
16 برگ
|
بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات دهی الکترونیکی شرکت قطارهای مسافری رجا
|
205برگ
|
ارائه مدلی بر اساس UML برای روش زنجیره بحرانی در کنترل و مدیریت پروژه
|
135برگ
|
بررسی ارزشیابی از عملکرد کارکنان آموزشی و کارایی آنان در منطقه ابتدایی آموزش و پرورش
|
149برگ
|
تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران
|
140برگ
|
بررسی سنجش میزان رضایت شهروندان از خدمات الکترونیکی در شرکت قطارهای مسافربری رجا
|
155برگ
|
مدیریت دانش
|
115برگ
|
سیستم های اطلاعاتی MIS
|
102برگ
|
علم مدیریت
|
128برگ
|
استفاده از سیستم مدیریت ارزش بدست آمده ، برای مدیریت پروژه های نرم افزاری
|
10 برگ
|
طراحی مدل اندازه گیری کیفیت خدمات برای تعمیرگاه های مجاز خودرو در سطح ایران
|
33 برگ
|
بازاریابی
|
142برگ
|
ارزیابی توانمندی تکنولوژی سازندگان قطعات خودرو و ارائه راهکار جهت کاهش شکاف دهی تکنولوژی موجود در این سازندگان
|
140برگ
|
مدیریت بر مبنای فعالیت ABM و محیط جدید تولید
|
84 برگ
|
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات
|
138برگ
|
ویژگی های بسته بندی در میزان فروش زعفران در ایران (مدیریت تبلیغات)
|
85 برگ
|
استفاده از پایش وضعیت جهت دستیابی به منافع تجاری
|
13 برگ
|
راهنمای مدیران برای برنامه ریزی مهاجرت سامانه های اصلی و زیر بنایی سازمان ها ( راهنمای مهاجرت )
|
599برگ
|
مقدمه ای بر معماری سازمانی
|
144برگ
|
جزوه درس تحلیل سیستم ها - Business Dynamics - تفکر سیستمی و مدل سازی برای یک دنیای پیچیده
|
128برگ
|
تاثیر آموزش ضمن خدمت در ارتقا بهره وری کارکنان
|
207برگ
|
اصلاح نظام اداری در پرتو مدیریت علوی
|
10 برگ
|
انتخاب ، انتصاب و تغییر مدیران
|
75 برگ
|
بهینه کردن تاثیرات جهانی شدن بر بازار کار و امنیت شغلی در ایران با استفاده ازتجربه اروپا
|
9 برگ
|
مدیریت کار Work Management
|
9 برگ
|
بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات دهی الکترونیکی شرکت قطارهای مسافری رجا
|
118برگ
|
سیستم مدیریت استراتژیک در دفتر خلاقیت های علمی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران
|
21 برگ
|